REKLAMACE NEBO VRÁCENÍ ZBOŽÍ JE SNADNÉ A RYCHLÉ

Pokud je se zbožím něco v nepořádku, pošlete ho k nám. Reklamaci můžete vyřídit i osobně – přímo na naší prodejně v Praze (Lublaňská 19, Praha 2). Vše dáme do pořádku.

REKLAMACE - jak na to?

Rádi jej vyměníme za jiný nebo vrátíme peníze.

  • Výrobek zašlete zpět na naši níže uvedenou adresu.
  • Do balíčku nezapomeňte přidat fakturu, stručný popis problému, přesnou adresu a telefonní kontakt na Vás.

Jakmile výrobek obdržíme, ozveme se Vám s řešením. A pokud by se náhodou nikdo neozval do 14 dnů, upozorněte nás na to prosím mailem na info@long-fit.cz I my jsme jen lidé a může se stát, že někdo při plnění pracovních úkolů něco opomene.

VRÁCENÍ bez udání důvodu do 30 dní - jak na to?

Naše zboží nesplňuje Vaše požadavky? Není problém, stát se může cokoliv. Důvod vrácení zboží uvádět nemusíte.

Ať vracíte jakékoli zboží, pohlídejte si, že je bez poškození, opotřebení a v původním obalu. V takovém stavu jej můžeme přijmout a vrátit Vám peníze.

Prodloužená 30 denní lhůta na vrácení začíná běžet druhý den od převzetí objednávky. Když si ji tedy vyzvednete 10. den v měsíci, tak 11. den startuje lhůta 30 kalendářních dnů. Do uplynutí této doby můžete zboží vrátit.

  • Zboží vraťte v původním obalu, s veškerým příslušenstvím a kopií prodejního dokladu.
  • Vrácení vám rádi uznáme. Jen dejte prosím zboží do stavu.
  • Do balíčku přibalte kopii prodejního dokladu, kontakt na Vás, pokud jej prodejní doklad neobsahuje a nezapomeňte také na číslo bankovního účtu kam chcete peníze zaslat. V případě platby kartou Vám peníze zašleme zpět na kartu.
  • Částku vám vrátíme nejpozději do 14 dní od doručení balíku. Zpětné poštovné nehradíme.

OTÁZKY A ODPOVĚDI

Kdy může být reklamace zamítnuta jako neoprávněná?

  • Neoprávněnost reklamace musí prodávající vždy doložit písemným vyjádřením.

Co mám dělat, pokud narazím na vadu při přebírání zboží?

  • Jako kupující máte povinnost si zboží při vyzvednutí prohlédnout. Pokud u obalu zjistíte mechanické poškození, musíte zkontrolovat stav výrobku. Jestliže na něm objevíte poškození, musíte v přítomnosti dopravce vyhotovit záznam o poškození. Odpovědnost za poškození během přepravy potom nese dopravce. Na základě záznamu po uzavření škodní události s dopravcem dostanete přiměřenou slevu nebo nový výrobek.
  • Pokud podepíšete přepravní list, souhlasíte s převzetím zboží – stvrzujete, že dorazilo nepoškozené vinou dopravce. Pozdější reklamace způsobené přepravou tedy budou zamítnuty.

Jak dlouhá je záruční doba?

  • Pro koncové zákazníky ji zákon u většiny zboží stanoví na 24 měsíců.  Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci nebo dílů, ke kterému došlo používáním. Kratší životnost tedy nejde považovat za vadu a reklamovat ji. Všem, kteří používají výrobek k podnikání nebo obchodu, nestanovuje záruční lhůtu Občanský zákoník, ale konkrétní dovozce do ČR. Záruku uvádíme pro koncové zákazníky, nikoliv firmy.

Na co mám právo v případě, kdy zjistím, že doručené zboží neodpovídá kupní smlouvě?

  • Přiměřené snížení kupní ceny.
  • Náhradní dodání zboží.
  • Odstoupení od kupní smlouvy.

Vše podstatné jsme sepsali do obchodních podmínek, kdyby se někomu chtěly číst. Tady jsou obchodní podmínky.

ADRESA PRO VRÁCENÉ ZBOŽÍ

Osobně i přepravní službou můžete zboží vrátit nebo reklamovat na provozovně POČÍTAČOVÁ pOHOTOVOST s.r.o., Lublaňská 19, 120 00 Praha 2.

NÁŠ TIP: Pokud se s nákupem po cestě zpět něco stane, jdou náklady za kupujícím. Když jej dobře zabalíte a necháte pojistit na odpovídající hodnotu, dá se tomu vyhnout. Víte, jak to někdy s přepravou bývá...

Product added to wishlist
Product added to compare.