REKLAMACE NEBO VRÁCENÍ ZBOŽÍ JE SNADNÉ A RYCHLÉ
Pokud je se zbožím něco v nepořádku, pošlete ho k nám. Reklamaci můžete vyřídit i osobně – přímo na naší prodejně v Praze (Lublaňská 19, Praha 2). Vše dáme do pořádku.
REKLAMACE - jak na to?
Rádi jej vyměníme za jiný nebo vrátíme peníze.
- Výrobek zašlete zpět na naši níže uvedenou adresu.
- Do balíčku nezapomeňte přidat fakturu, stručný popis problému, přesnou adresu a telefonní kontakt na Vás.
Jakmile výrobek obdržíme, ozveme se Vám s řešením. A pokud by se náhodou nikdo neozval do 14 dnů, upozorněte nás na to prosím mailem na info@long-fit.cz I my jsme jen lidé a může se stát, že někdo při plnění pracovních úkolů něco opomene.
VRÁCENÍ bez udání důvodu do 30 dní - jak na to?
Naše zboží nesplňuje Vaše požadavky? Není problém, stát se může cokoliv. Důvod vrácení zboží uvádět nemusíte.
Ať vracíte jakékoli zboží, pohlídejte si, že je bez poškození, opotřebení a v původním obalu. V takovém stavu jej můžeme přijmout a vrátit Vám peníze.
Prodloužená 30 denní lhůta na vrácení začíná běžet druhý den od převzetí objednávky. Když si ji tedy vyzvednete 10. den v měsíci, tak 11. den startuje lhůta 30 kalendářních dnů. Do uplynutí této doby můžete zboží vrátit.
- Zboží vraťte v původním obalu, s veškerým příslušenstvím a kopií prodejního dokladu.
- Vrácení vám rádi uznáme. Jen dejte prosím zboží do stavu.
- Do balíčku přibalte kopii prodejního dokladu, kontakt na Vás, pokud jej prodejní doklad neobsahuje a nezapomeňte také na číslo bankovního účtu kam chcete peníze zaslat. V případě platby kartou Vám peníze zašleme zpět na kartu.
- Částku vám vrátíme nejpozději do 14 dní od doručení balíku. Zpětné poštovné nehradíme.
OTÁZKY A ODPOVĚDI
Kdy může být reklamace zamítnuta jako neoprávněná?
- Neoprávněnost reklamace musí prodávající vždy doložit písemným vyjádřením.
Co mám dělat, pokud narazím na vadu při přebírání zboží?
- Jako kupující máte povinnost si zboží při vyzvednutí prohlédnout. Pokud u obalu zjistíte mechanické poškození, musíte zkontrolovat stav výrobku. Jestliže na něm objevíte poškození, musíte v přítomnosti dopravce vyhotovit záznam o poškození. Odpovědnost za poškození během přepravy potom nese dopravce. Na základě záznamu po uzavření škodní události s dopravcem dostanete přiměřenou slevu nebo nový výrobek.
- Pokud podepíšete přepravní list, souhlasíte s převzetím zboží – stvrzujete, že dorazilo nepoškozené vinou dopravce. Pozdější reklamace způsobené přepravou tedy budou zamítnuty.
Jak dlouhá je záruční doba?
- Pro koncové zákazníky ji zákon u většiny zboží stanoví na 24 měsíců. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci nebo dílů, ke kterému došlo používáním. Kratší životnost tedy nejde považovat za vadu a reklamovat ji. Všem, kteří používají výrobek k podnikání nebo obchodu, nestanovuje záruční lhůtu Občanský zákoník, ale konkrétní dovozce do ČR. Záruku uvádíme pro koncové zákazníky, nikoliv firmy.
Na co mám právo v případě, kdy zjistím, že doručené zboží neodpovídá kupní smlouvě?
- Přiměřené snížení kupní ceny.
- Náhradní dodání zboží.
- Odstoupení od kupní smlouvy.
Vše podstatné jsme sepsali do obchodních podmínek, kdyby se někomu chtěly číst. Tady jsou obchodní podmínky.
ADRESA PRO VRÁCENÉ ZBOŽÍ
Osobně i přepravní službou můžete zboží vrátit nebo reklamovat na provozovně POČÍTAČOVÁ pOHOTOVOST s.r.o., Lublaňská 19, 120 00 Praha 2.
NÁŠ TIP: Pokud se s nákupem po cestě zpět něco stane, jdou náklady za kupujícím. Když jej dobře zabalíte a necháte pojistit na odpovídající hodnotu, dá se tomu vyhnout. Víte, jak to někdy s přepravou bývá...